Followers

Sunday 21 July 2013

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE

CERAH, CANTIK & GEBU DENGAN AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE:

- Diformulasikan dari coklat gelap (dark) 100%  bijian koko organik, di proses dengan teknologi nano di mana apabila dibancuh ia tidak berketul2, membolehkan penyerapan nutrisi secara optimum oleh pada tubuh.
- Flavonoid dalam coklat merupakan agen antioksidan yang kuat dan efektif untuk melindungi tubuh badan dari penyakit-penyakit degeneratif. Ia juga membantu menjaga jaringan kolagen dan mengurangi kerosakan kulit akibat sinar matahari dan persekitaran.
- Minuman lazat berkhasiat ini selain berperisa coklat yang mewah dan penuh nikmat, ia juga tinggi kandungan protein, kaya nutrisi, tiada gula atau pewarna tambahan. Kesemua bahan terbaik di gabungkan untuk membantu kecantikan dan kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.


KANDUNGAN UTAMA AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE:

* Dark Chocolate
* Tilapia Collagen
* Omega 3 Salmon Fish
* L-Glutathione
* Co Enzyme Q10
* Pearl Powder
* Hyaluronic Acid (HA)
* Pitera
* Multivitamin
* dan bahan2 terpilih yang 20 kali lebih kandungan antioksidan!

- Disaran mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi untuk permulaan hari yang lebih aktif dan bertenaga. Manakala AURA WHITE PERISA LEMON BERRY 900,000MG diminum pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat!
- Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh.. terlajak lazat!
- Sesuai untuk lelaki & wanita.

Mantap.. Aura Shine tablet boleh kunyah yang sangat sedap dan berkhasiat..
TRIAL PERCUMA untuk pembeli Aura White Chocolate Indulgence mencuba..
memang berbaloi-baloi kan..

KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :

- Turut menggunakan teknologi Nano di mana tekstur tablet nya 1000 kali lebih halus, membolehkan zat aktifnya diserap badan dengan cepat dan sempurna
- Hasil gabungan bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder serta inovasi bahan tambahan terbaik, antaranya Hyaluronic Acid (HA) ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan selain bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan  minuman Aurawhite Gluta Collagen.
- Mengandungi 26 vitamin dan zat mineral bagi membantu mengaktifkan sel kulit, melembap, mencerah serta menganjalkan kulit serta awet muda.
- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta ekstrak Pudina untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.
- Sesuai untuk lelaki & wanita



BERMINAT?? HUBUNGI NISA SEKARANG!! 
014-8641708 / annisaadam8@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...