Followers

Sunday, 21 July 2013

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE

CERAH, CANTIK & GEBU DENGAN AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE:

- Diformulasikan dari coklat gelap (dark) 100%  bijian koko organik, di proses dengan teknologi nano di mana apabila dibancuh ia tidak berketul2, membolehkan penyerapan nutrisi secara optimum oleh pada tubuh.
- Flavonoid dalam coklat merupakan agen antioksidan yang kuat dan efektif untuk melindungi tubuh badan dari penyakit-penyakit degeneratif. Ia juga membantu menjaga jaringan kolagen dan mengurangi kerosakan kulit akibat sinar matahari dan persekitaran.
- Minuman lazat berkhasiat ini selain berperisa coklat yang mewah dan penuh nikmat, ia juga tinggi kandungan protein, kaya nutrisi, tiada gula atau pewarna tambahan. Kesemua bahan terbaik di gabungkan untuk membantu kecantikan dan kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.


KANDUNGAN UTAMA AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE:

* Dark Chocolate
* Tilapia Collagen
* Omega 3 Salmon Fish
* L-Glutathione
* Co Enzyme Q10
* Pearl Powder
* Hyaluronic Acid (HA)
* Pitera
* Multivitamin
* dan bahan2 terpilih yang 20 kali lebih kandungan antioksidan!

- Disaran mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi untuk permulaan hari yang lebih aktif dan bertenaga. Manakala AURA WHITE PERISA LEMON BERRY 900,000MG diminum pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat!
- Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh.. terlajak lazat!
- Sesuai untuk lelaki & wanita.

Mantap.. Aura Shine tablet boleh kunyah yang sangat sedap dan berkhasiat..
TRIAL PERCUMA untuk pembeli Aura White Chocolate Indulgence mencuba..
memang berbaloi-baloi kan..

KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :

- Turut menggunakan teknologi Nano di mana tekstur tablet nya 1000 kali lebih halus, membolehkan zat aktifnya diserap badan dengan cepat dan sempurna
- Hasil gabungan bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder serta inovasi bahan tambahan terbaik, antaranya Hyaluronic Acid (HA) ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan selain bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan  minuman Aurawhite Gluta Collagen.
- Mengandungi 26 vitamin dan zat mineral bagi membantu mengaktifkan sel kulit, melembap, mencerah serta menganjalkan kulit serta awet muda.
- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta ekstrak Pudina untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.
- Sesuai untuk lelaki & wanita



BERMINAT?? HUBUNGI NISA SEKARANG!! 
014-8641708 / annisaadam8@gmail.com



Monday, 3 June 2013

PROMOSI TERBARU AURA WHITE 900 000

HARGA JUALAN
RM130 (S/M)
RM140(S/S)
PERCUMA SHAKER
PERCUMA 3D DIAMOND SHEET MASK
PERCUMA SHEISEDO MASK
PERCUMA 10 BIJI VITAMIN RAMBUT
PERCUMA COLLAGEN CRYSTAL BIONIC EYE MASK
PERCUMA OBUSE TINT
PERCUMA SABUN SUSU BERAS
PERCUMA POS LAJU






BERMINAT?? HUBUNGI NISA SEKARANG!! 
014-8641708 / annisaadam8@gmail.com

Sunday, 26 May 2013

AURA WHITE RAHSIA KULIT PUTIH & GEBU



PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu-satunya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah dengan kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel-sel kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata.



CARA MAKAN AURAWHITE:



1. CAMPURKAN 2 scoop AURAWHITE bersama 120ml air sejuk atau air masak juga boleh menggunakan jus buah-buahan kesukaaan Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang


2. Kemudian goncangkan shaker tersebut dan sedia utk diminum 


3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 

5. Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong krn memudahkan nutrisi utk menyerap kedalam tubuh. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

** ATAU BOLEH AMBIL 1 SCOOP, 2 KALI SEHARI SEMASA PERUT KOSONG, IKUT KEMAMPUAN MASING2...KEMAMPUAN DR SEGI KEWANGAN
2 SCOOP 2 KALI SEHARI SURE LG CEPAT HASILNYA...

** Period stop minum..Hari ke 4 period blh mula minum..
Untuk preggy mum 4 bulan ke atas dh blh mula minum Aurawhite

** Selepas pengambilan Aurawhite elakkn minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat




FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.



RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.



TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.


Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:



a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit. 

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?  




KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG 

- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita 


BERMINAT?? HUBUNGI NISA SEKARANG!! 
014-8641708 / annisaadam8@gmail.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...